Aktualny czas w Kraków:

Kontakt w sprawie pracy:
 zadzwoń +48 729 845 366
- LUB proszę przesłać: CV i LM : praca@hrm-polska.pl (Proszę przesłać: CV i LM)

AKTUALNE OFERTY PRACY: PROSZĘ DZWONIĆ !!!

MANAGERKA HOTELU

zadzwoń:+48 729 845 366

MANAGRKA HOTELU BUTIKOWEGO (także: BEZ DOŚWIADZENIA) - BEZPŁATNE SZKOLENIE - PRACA DLA DZIEWCZYN Z OKOLIC OPOLA 

 

RECEPCJONISTKA 
zadzwoń:+48 729 845 366

Recepcjonistka jest swego rodzaju twarzą firmy - reprezentuje swojego pracodawcę podczas pierwszego kontaktu z klientem. Do jej zadań należy m.in. odpowiednie powitanie i przyjęcie gości przedsiębiorstwa, a także udzielenie im podstawowych informacji oraz odpowiedzi na pytania dotyczące oferowanych produktów lub usług. Zakres obowiązków recepcjonistki jest jednak o wiele szerszy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku często zajmuje się także obsługą centrali telefonicznej (odbieraniem i przekazywaniem połączeń, a także wykonywaniem telefonów), czuwaniem nad prawidłowym obiegiem korespondencji i prowadzeniem kalendarza spotkań. Zadania, które wykonuje recepcjonistka uzależnione są od charakteru miejsca, w którym pracuje. Zakres obowiązków na tym stanowisku może być więc bardzo zróżnicowany. Przykładowo recepcjonistka w hotelu jest odpowiedzialna za całokształt działań związanych z rezerwacjami noclegów, meldowaniem i wymeldowywaniem gości, przydzielaniem pokoi, pobieraniem opłat, wystawianiem rachunków i prowadzeniem dokumentacji hotelowej.

PANI POKOJOWA
zadzwoń:+48 729 845 366

Obowiązki pokojowej w hotelu są określone wg szerokiej skali standardów hotelowych. Oczywiście podstawą jest utrzymywanie w czystości pokoi i pomieszczeniach hotelowych. Dbanie o ich nienaganną kondycję. Jakie czynności można wliczyć w ten zakres? To m.in. czyszczenie podłóg, wycieranie kurzu, sprzątanie i dezynfekcja toalet. Do obowiązków pokojowej należą również zmiany pościeli, wymiana ręczników, opróżnianie koszy na śmieci. Jeśli usługa występuje w ofercie hotelu, to na prośbę gościa, pokojowa może zostać poproszona o dodatkowe usługi jak np. prasowanie ubrań. Każdy hotel ma swoje wewnętrzne procedury sprzątania pokoju hotelowego. Pokojowa pracę rozpoczyna oczywiście od przygotowań, założenia uniformu, otrzymania dyspozycji od kierownika zmiany itp. Kiedy już dochodzi do pomieszczeń zajmowanych przez gości, pukaniem orientuje się, czy ktoś jest w środku. Po wejściu zaczyna najczęściej od sprawdzenia stanu pokoju, ocenia czy wystąpiły poważniejsze zniszczenia i usterki. Jeśli takowe są, zgłasza je wg. ustalonych procedur. Następnie przystępuje do czynności sprzątających.Warto zwrócić uwagę, że w przypadku pokojowej, zakres obowiązków i poszczególne jego punkty będą się różniły od charakteru sprzątania. Może bowiem polegać na czyszczeniu pomieszczeń opuszczonych już przez klientów, ale też tych aktualnie zajmowanych. Są również procedury związane ze sprzątaniem codziennym lub poszerzone o dodatkowe czynności w przypadku czyszczenia miesięcznego lub sezonowego.

Napisz do Nas


Praca od 1 Marca '22 - ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ! 

PRACA NA ETAT !!!

w BYCZYNIE woj. opolskie, powiat Kluczbork 
Nowy/stary - hotel w centrum Byczyny, poszukuje osób odpowiedzialnych i zorganizowanych na stanowisko -

  • Manager Hotelu,
  • Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M),
  • Recepcjonistka,
  • Pokojówka
  • Kucharz
  • Portier
Od lat budujemy i z powodzeniem rozwijamy markę hoteli.
START - marzec '22:
Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M)

Twój zakres obowiązków
Będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, negocjacje kontraktów i przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży. Będziesz nadzorował realizację kontraktów i wydarzeń realizowanych w hotelu jak również aktywnie uczestniczył w promocji hotelu i jego wizerunku. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby optymalizować przychody hotelu oraz pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje.

Nasze wymagania:
• Doświadczenie w obszarze sprzedaży w hotelu,
• Doświadczenie z obszaru revenue managementu będzie dodatkowym atutem,
• Biegłość w operowaniu i zarządzaniu w systemach hotelowych i rezerwacyjnych: FOLS, TARS, RESAWEB, DATAWEB, IDEAS, OTA, OLTA’s będzie dodatkowym atutem,
• Znajomość rynku lokalnego,
• Potrafisz nawiązywać i podtrzymywać relacje z klientami biznesowymi oraz gośćmi hotelu,
• Komunikacja to Twoja mocna strona,
• Potrafisz kreować pozytywny wizerunek Firmy i zachęcać innych do skorzystania z oferty hotelu,
• Potrafisz współpracować z innymi i dążyć do osiągnięcia wspólnego celu,
• Bardzo dobrze zorganizujesz swoją pracę,
• Samodzielnie rozwiązujesz problemy i podejmujesz trafne decyzje biznesowe,
• Biegle znasz język polski i angielski.
To oferujemy
• Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty
• Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem,
• Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport.

*proszę o zgłoszenia przez mail telefon lub GG na stonie www.hrm-polska.pl/home
*praca dla osób 18+
*prosimy o załaczenie portfolio*
*proszę podać adres mail i WhatsApp celem uproszczenia ew. kontaktu

*************

PROSZĘ USZANOWAĆ NASZ i SWÓJ CENNY CZAS - APLIKUJĄC WYŁĄCZNIE PRZEZ OSOBY Z CHOĆ "LEKKĄ" ZNAJOMOŚCIĄ TEMATU

*************

Manager Hotelu (k/m) 
Twój zakres obowiązków:
• Kompleksowe zarządzanie hotelem,
• Dążenie do zwiększania zysków i minimalizowania kosztów,
• Świadczenie wysokiej jakość obsługi gości hotelowych,
• Nadzorowanie procesu zameldowania oraz wymeldowania,
• Organizacja i kontrola realizacji dodatkowych usług dla gości,
• Ewidencja dokumentów,
• Stała współpraca z działem księgowym, technicznym oraz administracyjnym,
• Organizacja pracy i kontrola kadry hotelowej (recepcja, sprzątanie),
• Dbałość o dobry wizerunek hotelu
Nasze wymagania:
• Wykształcenie min. Średnie,
• Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w hotelu – warunek konieczny,
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – warunek konieczny,
• Biegła znajomość komputera oraz pakietu MS Office,
• Dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
• Samodzielność oraz dobra organizacja własnej pracy,
• Prawo jazdy kat. B
To oferujemy
• Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty
• Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem,
• Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport.

Recepcjonistka/Recepcjonista
Twój zakres obowiązków:
• kompleksowa obsługa klienta, bezpośrednia, tel. i mail.
• obsługa systemu rezerwacji
• obsługa urządzeń biurowych i kasy fiskalnej
• przyjmowanie i ewidencja płatności
• ewidencja bieżącej dokumentacji, dbanie o poprawny obieg dokumentów
• budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbałość o wygląd recepcji
• znajomość aktualnej oferty
Nasze wymagania:
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
• dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin - praca w systemie zmianowym, zwłaszcza popołudniami oraz w weekendy
• badania SANEPID
• znajomość pakietu MS Office / Open Office
• komunikatywność, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
• odpowiedzialność i samodzielność w działaniu
• dbałość o detale
• pozytywne nastawienie do ludzi warunkiem koniecznym :)
To oferujemy
• Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty
• Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem,
• Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport.

Pokojówka (k)
Twój zakres obowiązków:
• Dbanie o czystość w pokojach i w częściach wspólnych
• Dbanie o estetykę i porządki w magazynach podręcznych
• Zgłaszanie wszelkich usterek przełożonemu
• Monitorowanie stanu zaopatrzenia
Nasze wymagania
• Wysoka kultura osobista i estetyka pracy
• Doświadczenie w pracach porządkowych w usługach hotelowych
• Samodzielność,
• Skrupulatność, dokładność i rzetelność
• Umiejętność pracy w zespole,
• Gotowość do pracy w tygodniu i w niedzielę (elastyczny grafik)
To oferujemy
• Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty
• Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem,
• Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport.
Twój zakres obowiązków
• Dbanie o czystość w pokojach i w częściach wspólnych
• Dbanie o estetykę i porządki w magazynach podręcznych
• Zgłaszanie wszelkich usterek przełożonemu
• Monitorowanie stanu zaopatrzenia
Nasze wymagania
• Wysoka kultura osobista i estetyka pracy
• Doświadczenie w pracach porządkowych w usługach hotelowych
• Samodzielność,
• Skrupulatność, dokładność i rzetelność
• Umiejętność pracy w zespole,
• Gotowość do pracy w tygodniu i w niedzielę 
To oferujemy:
• Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty
• Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem,
• Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport.